Úspešné projekty majú spoločné menovatele.
Vyjasnenie situácie, prípravu, štart zmien a
spoločný rozvoj na vyššiu úroveň. Ako tieto:
Projekt PROMCEN:
Prípravná fáza a časti realizácie projektu výstavby obytných, komerčných a verejnoprospešných stavieb a verejnej infraštruktúry na území cca 10 ha. na Čiernej Vode pri Bratislave.
- zmena územného plánu, územné a stavebné konania,
- vyjadnávania s dodávateľmi, projektantami, orgánmi štátnej a verejnej správy,
- asistencia pri tvorbe plánov a stratégií,
- zmluvné vzťahy, obchodné rokovania.

Rozbeh nezávislej platformy odborných organizácií zameranej na riešenie problematiky klimatickej zmeny na úrovni štátu a vlády:
- zabezpečenie vizuálnej identity, tvorba webu usporiadenie valného zhromaždenia SKI,
- komunikácia, administratíva, reporting, riadenie členskej základne (4 organizácie),
- participácia na tvorbe Národného klimatického a energetického plánu SR,
- prieskum k téme klimatickej zmeny medzi kandidátmi na Prezidenta SR,
- usporiadanie eventu na zastúpení Európskej komisie v Bratislave s kandidátmi na poslancov do EP,
- medzinároná spolupráca s európskymi inštitúciami, realizácia slovenskej časti celoeurópskeho prieskumu ku klimatickým otázkam pre voľbami do EP.
Pomoc pri stabilizácii rastu a transformácii logistických procesov spoločnosti, ktorá sa zaoberá dodávkou čerstvého ovocia pre korporátnych klientov.
- riadenie logistiky na dennej báze (4-členný team, viac ako 40 klientov),
- komunikácia so klientom, riešenie problémov,
- supply management, administratíva, fakturácia,
- transformácia firemných procesov.
Alexis kníhkupectvo & café:
Vedenie kníhkupectva, kaviarne a kultúrneho spotu v industriálnych priestoroch "starej cvernovky" v Bratislave. Vytvorenie nového obchodného konceptu a jeho realizácia priniesla v roku 2011 tomuto projektu cenu CE.ZA.AR za najkrajší interiér Slovenska. V roku 2012 bolo potom zaradené medzi 20 najkrajších kníhkupectiev na svete v rankingu medzinárodného kultúrneho portálu Flavorwire. Tento prehľad top kníhkupectviev vyšiel aj knižne vo vydavateľstve Braun pod názvom: Bookshops - long-established and the most fashionable.
- tvorba obchodného konceptu a stratégie,
- budovanie a otváranie nových prevádzok (4x),
- priame vedenie chodu obchodu, vedenie tímu, výber zamestnancov,
- finnačný manažment, vedenie skladu, výber dodávateľov, účtovníctvo,
- marketing, komunikácia, medzinárodná spolupráca,
- event management - viac ako 30 eventov s medzinárodnou účasťou za 2 roky popri bežnej prevádzke (koncerty, workshopy, krsty).


Vydavateľstvo Ladon:
Rozbeh vydavateľstva spojený s vydaním prvého titulu, unikátnej reprezentačnej knihy Bratislava-Pressburg a okolie + CD.
- pomoc pri tvorbe konceptu vydávaných titulov (obsah, dizajn, forma),
- vyjednávania s autormi, dizajnérmi, prekľadateľmi, tlačiarňami, zmluvné vzťahy, licencie,
- ekonomika: finančný plán, rozpočty, fundraising,
- uvedenie na trh, propagácia, zabezpečenie distribúcie,
- vytvorenie e-shopu a jeho prevádzka.
Napíšte mi o vašej situácii a projekte.